Prosvětlovací systémy Prosvětlovací systémy Přejít k objednávce
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace výrobku)

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (podle občanského zákoníku, v platném znění).

1. Záruční doba

Na veškeré výrobky se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u konkrétního výrobku uvedeno jinak.

2. Uplatnění záruky

Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:

  • Objednatel převzal zboží, které bylo zjevně poškozeno při přepravě

    (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Objednavatel není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat zhotovitele na telefon 603 533 457, viz. Dodací podmínky)

  • Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje)

  • Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje)

  • Výrobek byl poškozen působením živlů

  • Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje)
3. Postup při reklamaci:
  • Informujte nás o reklamaci telefonicky (603 533 457) nebo e-mailem (info@strechyhana.cz).

  • Výrobek

    a) zašlete jako Doporučený balíček na adresu
       Střechy Haná, Areál ZD, Olomouc - Slavonín.

    nebo

    b) doneste osobně do provozovny, Areál ZD, Olomouc - Slavonín

  • K reklamovanému výrobku přiložte:

    - kopii daňového dokladu (Faktury)
    - přesný důvod reklamace, byla-li reklamace zaslána poštou

       Zde si můžete vyplnit a vytisknot průvodní reklamační dopis

  • Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení výrobek zaslán objednavateli na náklady dodavatele.

  • Dodavatel vždy zajistí vyhotovení písemného protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme objednavateli si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.

  • O reklamaci zhotovitel rozhodne ihned jakmile výrobek fyzicky obdrží, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Reklamace, včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se zhotovitel s objednavatelem nedohodne jinak.

  • Dodavatel vydá objednavateli písemné potvrzení o tom, kdy objednavatel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel vydá objednavateli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel objednavateli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

Platnost od 01.01.2016

 
Klempířské prvky -
lišty NA MÍRU

Pozinkovaný lakovaný
okapový systém

Akční zboží

Individuální přístup
ŘEZY NA MÍRU
ŘEZY NA MÍRU

Cena dopravy
170 Kč / 590 Kč
Doprava

Videoprezentace

Zobrazit podrobnosti Polykarbonátová deska Guttagliss DUAL BOX 6 mm

Zobrazit podrobnosti Sklolaminátová vlnitá role Guttagliss PES přírodní

Zobrazit podrobnosti Polykarbonát 6 mm

Zobrazit podrobnosti Kotlík 330/100

Zobrazit podrobnosti Kalota (vlna)

Zobrazit podrobnosti Objímka 120/150

linka
linka
O firmě
Kontakt
O nás
Napište nám
Vše o nákupu
Obchodní podmínky
Možnosti platby
Dodací podmínky
Ceník dopravy
Ochrana osobních údajů
Reklamační řád
Vrácení zboží a peněz
Jak si objednat
Mapa stránek
Provozovatel obchodu
Střechy Haná, obchodní firma
Jiří Látal
Drahanovice 195
783 43  Drahanovice
IČ: 69994170   DIČ: CZ7310055379
E-mail:   info@strechyhana.cz
Tel.: 731 186 361
Navštívit nás na Facebooku - www.facebook.com/strechy.izolace
 
Tento web NEPOUŽÍVÁ žádné cookies. Používáme pouze session k zabezpečení funkčnosti stránek.
© 2016-2022 Bronislav Kozák