Prosvětlovací systémy Prosvětlovací systémy Přejít k objednávce
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace výrobku)

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (podle občanského zákoníku, v platném znění).

1. Záruční doba

Na veškeré výrobky se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u konkrétního výrobku uvedeno jinak.

2. Uplatnění záruky

Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:

  • Objednatel převzal zboží, které bylo zjevně poškozeno při přepravě

    (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Objednavatel není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat zhotovitele na telefon 603 533 457, viz. Dodací podmínky)

  • Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje)

  • Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje)

  • Výrobek byl poškozen působením živlů

  • Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje)
3. Postup při reklamaci:
  • Informujte nás o reklamaci telefonicky (603 533 457) nebo e-mailem (info@strechyhana.cz).

  • Výrobek

    a) zašlete jako Doporučený balíček na adresu
       Střechy Haná, Areál ZD, Olomouc - Slavonín.

    nebo

    b) doneste osobně do provozovny, Areál ZD, Olomouc - Slavonín

  • K reklamovanému výrobku přiložte:

    - kopii daňového dokladu (Faktury)
    - přesný důvod reklamace, byla-li reklamace zaslána poštou

       Zde si můžete vyplnit a vytisknot průvodní reklamační dopis

  • Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení výrobek zaslán objednavateli na náklady dodavatele.

  • Dodavatel vždy zajistí vyhotovení písemného protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme objednavateli si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.

  • O reklamaci zhotovitel rozhodne ihned jakmile výrobek fyzicky obdrží, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Reklamace, včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se zhotovitel s objednavatelem nedohodne jinak.

  • Dodavatel vydá objednavateli písemné potvrzení o tom, kdy objednavatel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel vydá objednavateli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel objednavateli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

Platnost od 01.01.2016

 
Klempířské prvky -
lišty NA MÍRU

Pozinkovaný lakovaný
okapový systém

Akční zboží

Zdarma rada oborníka
TECHNICKÉ PORADENSTVÍ
730 898 995
TECHNICKÉ PORADENSTVÍ

Individuální přístup
ŘEZY NA MÍRU
ŘEZY NA MÍRU

Cena dopravy
170 Kč / 590 Kč
Doprava

Videoprezentace

Zobrazit podrobnosti Kotlík 330/120

Zobrazit podrobnosti Základna pro zahradní skleníky Gardentec

Zobrazit podrobnosti Polykarbonátový profil PC-U

Zobrazit podrobnosti Sklolaminátová vlnitá role Guttagliss PES přírodní

Zobrazit podrobnosti Polyvinylchloridová vlnitá deska Guttapral PVC

Zobrazit podrobnosti Hliníkový F profil 16 mm EASY CLICK

linka
linka
O firmě
Kontakt
O nás
Napište nám
Vše o nákupu
Obchodní podmínky
Možnosti platby
Dodací podmínky
Ceník dopravy
Ochrana osobních údajů
Reklamační řád
Vrácení zboží a peněz
Jak si objednat
Mapa stránek
Provozovatel obchodu
Střechy Haná, obchodní firma
Jiří Látal
Drahanovice 195
783 43  Drahanovice
IČ: 69994170   DIČ: CZ7310055379
E-mail:   info@strechyhana.cz
Tel.: 730 898 995
Navštívit nás na Facebooku - www.facebook.com/strechy.izolace
 
K přizpůsobení obsahu a měření funkčnosti stránek využíváme takzvané cookies. Používáním stránek souhlasíte s jejich anonymním využitím.
© 2016-2018 Bronislav Kozák