Reklamační řád
Případné
reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (podle občanského
zákoníku, v platném znění).
1. Záruční doba
Na veškeré výrobky se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u konkrétního výrobku uvedeno jinak.
2. Uplatnění záruky
Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:
-
Objednatel převzal zboží, které bylo zjevně poškozeno při přepravě
(Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Objednavatel není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat zhotovitele na telefon 603 533 457, viz. Dodací
podmínky)
-
Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje)
-
Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje)
-
Výrobek byl poškozen působením živlů
-
Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje)
3. Postup při reklamaci:
-
Informujte nás o reklamaci telefonicky (603 533 457) nebo e-mailem (info@strechyhana.cz).
-
Výrobek
a) zašlete jako Doporučený balíček na adresu
Střechy Haná, Areál ZD, Olomouc - Slavonín.
nebo
b) doneste osobně do provozovny, Areál ZD, Olomouc - Slavonín
-
K reklamovanému výrobku přiložte:
- kopii daňového dokladu (Faktury)
- přesný důvod reklamace, byla-li reklamace zaslána poštou
Zde si můžete vyplnit
a vytisknot průvodní reklamační dopis
-
Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení výrobek zaslán objednavateli na náklady dodavatele.
-
Dodavatel vždy zajistí vyhotovení písemného protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme objednavateli si tato potvrzení uchovávat po dobu
platnosti záruky.
-
O reklamaci zhotovitel rozhodne ihned jakmile výrobek fyzicky obdrží, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Reklamace, včetně vady bude vyřízena bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se zhotovitel s objednavatelem nedohodne jinak.
-
Dodavatel vydá objednavateli písemné potvrzení o tom, kdy objednavatel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel vydá objednavateli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení
o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel objednavateli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.
Platnost
od 01.01.2016
|